Per idag har vi 23 suksessrike spilleautomater som daglig spilles på av hundretusener av brukere i alle verdens land.

Blant de mest populære spilleautomatene finner vi: Shark Attack, Viking Wars, Hollywood Hustler, Moonstruck samt Monthy and the Jelly Bean.
 
Nordic Gamers er en reltaivt liten aktør dersom du sammenlikner antall titler i vår portefølje med de riktig store spillutviklerne, men det som er felles for alle våre produkter er vår lekende og kreative tilnærmingsmåte. Ingen spill er helt like, her er det hundrevis av kreative timer som ligger bak.
 
Og det er nettopp “kreativitet” som er et av våre virkelig viktige stikkord. Vi har nemlig som mål intet mindre enn å være:

 

Det mest kreative spillutvklingsselskapet innen spilleautomater og pengespill.

Med denne målsettingen kommer selvsagt en hel rekke forpliktelser.

Og heldigvis har vi til nå klart å holde på dem, og å stå inne for det vi gjør kreativt. Vi mener at det å være litt annerledes, og det å fokusere mer på det kreative vil gi oss fortrinn både på kort og lang sikt. På kort sikt vil vi få en god del oppmerksomhet. Og så handler det om å oversette denne oppmerksomheten til penger. Kroner og øre.
 
Deretter handler det om å gradvis øke produksjonen til vi kommer opp til et nivå der vi kan yte maksimalt. Vi har dessuten som uttalt mål at våre spilleautomater skal runde 10 millarder dollar i omsatt spilling innen tre år.
 
Takket være omfattende tallgrunnlag fra våre samarbeidende kasinoer kan vi nemlig sjekke hvilke spill som tiltrekker mest spillere, og dette datagrunnlaget tar vi selvsagt med oss videre. Vi ønsker å lage spill som skal spilles av flest mulig.
card-game
I tillegg til rene programmerere har vi i vår stab flere tekstforfattere som utelukkende jobber med spillutvikling på det kreative nivået, sånn som tema for spill, karakterer, storylines og lignende.
 
Og takket være hele vår kreative avdeling har vi også mottatt veldig mange rosende ord for vår virksomhet.
 
Men til syvende og sist er det selvsagt kun kroner og øre som teller, og derfor er det viktig for oss at våre spill faktisk også blir brukt. Og det er derfor akkurat i dette grenselandet mellom kreativitet og gevinst vi ønsker å posisjonere oss.